es_parama_logo_jpg 20120726165403_logo rgb

PROJEKTAS 2014-2015

„Lietuvą reprezentuojančių UAB „Stiklo paslaptis“ meninių stiklo gaminių eksporto galimybių didinimas“

Projekto kodas Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-04-197

Projekto pradžia 2014-04-06

Projekto pabaiga 2015-09-30

Projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma 142,932 Lt, iš kurių 40 % sumos 57,173 Lt skyrė projekto vykdytojas UAB „Stiklo paslaptis” .

PROJEKTAS 2010-2012

„Lietuvą reprezentuojančių UAB „Stiklo paslaptis“ meninių stiklo gaminių eksporto skatinimas“

PROJEKTO ESMĖ

UAB „Stiklo paslaptis“, siekdama padidinti gaminių eksportą Italijos, Vokietijos, Prancūzijos ir kitose užsienio valstybių rinkose, tokiu būdu garsindama Lietuvos vardą ir senąsias stiklo gamybos tradicijas, įgyvendino projektą „Lietuvą reprezentuojančių UAB „Stiklo paslaptis“ meninių stiklo gaminių eksporto skatinimas“. Norint efektyviau ir intensyviau padidinti pardavimus dėl papildomo finansavimo buvo kreipiamasi į Europos Sąjungos struktūrinius fondus pagal priemonę “Naujos Galimybės”.

Projekto kodas Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-02-011

Projekto pradžia 2010-09-30

Projekto pabaiga 2012-09-29

Projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma 246,354 Lt, iš kurių 60 % sumos 147,813 Lt skyrė projekto vykdytojas UAB „Stiklo paslaptis” .

Per pastaruosius dvejus metus, įmonė sudalyvavo septyniose tarptautinėse parodose, kurios kasmet pritraukia didelius lankytojų ir dalyvių srautus iš viso pasaulio. Tokiu būdu buvo pristatyta meninio stiklo studija UAB „Stiklo paslaptis“, jos gaminama produkcija ir vaizdinga dalomoji medžiaga sudarant sąlygas naujoms klientų paieškoms, dirbinių žinomumui, pardavimų skaičiaus augimui ir eksporto plėtrai didinti.

PROJEKTO TĘSTINUMAS

Įmonė tikisi ne vienerius metus truksiančios naudos, įsitvirtinimo tarptautinėje rinkoje gaunant nuolatinius užsakymus iš užsienio partnerių. Nuolatinių klientų užsakymai turėtų tapti absoliučiai dominuojantys įmonės pardavimų struktūroje. Įmonėje įdiegti naujausi įrengimai, garantuojantys greitą ir kokybišką gaminio pateikimą leis išlaikyti ir toliau plėsti padidėjusį užsakovų skaičių, užtikrinant visapusišką projekto gautos naudos įgyvendinimą.